Generell kundeserviceinformasjon for visuelle løsninger
Hvis du er interessert i bruksanvisninger, garantikort fra fabrikanter, osv., kan du bruke SHARP nedlastingssenter:
For Sharp sine forretningspartnere har vi lagt inn nyttig informasjon på Forretningspartner-siden. Trykk på denne lenken hvis du er interessert:
Uansett hvilke av Sharps produkter for visuelle løsninger du bruker og kravene fra bedriften din, er vi her for å gi deg denkundeservicen du ønsker, nøyaktig når du trenger den.
Garanti og reparasjonstjeneste for visuelle løsninger - kontakt oss
Hvis du trenger service for produkter ifm visuelle løsninger, kan du ringe følgende nummer eller bruke kontaktskjemaet vårt:
Big Pad interaktiv skjerm, Windows Collaboration display, møteromsskjerm, videovegg og projektorer:
Telefon: +47 219 395 73
BIG PAD – garantibetingelser
Sharp BIG PAD har blitt produsert i henhold til de høyeste standardene for påpasselighet, oppmerksomhet og kvalitet.
Hvis du er interessert i å få tak i garantivilkårene for ditt produkt, vennligst benytt Sharps Nedlastingsside:
Vennligst bemerk: Fabrikantens garantivilkår påvirker ikke dine rettigheter som du har i forhold til din lokale forhandler.
Profesjonelle skjermer – garantibetingelser
Sharps profesjonelle skjerm har blitt produsert i henhold til de høyeste standardene for påpasselighet, oppmerksomhet og kvalitet.
Hvis du er interessert i å få tak i garantivilkårene for ditt produkt, vennligst benytt Sharps Nedlastingsside:
Vennligst bemerk: Fabrikantens garantivilkår påvirker ikke dine rettigheter som du har i forhold til din lokale forhandler.
Video vegg – garantibetingelser
Sharp Video vegg har blitt produsert i henhold til de høyeste standardene for påpasselighet, oppmerksomhet og kvalitet.
Hvis du er interessert i å få tak i garantivilkårene for ditt produkt, vennligst benytt Sharps Nedlastingsside:
Vennligst bemerk: Fabrikantens garantivilkår påvirker ikke dine rettigheter som du har i forhold til din lokale forhandler.